elviso

Alla inlägg under april 2011

Av elviso - 28 april 2011 12:42

Tja tja!!:)<3

 

Snacka om att jag är en bokmal jag bara älskar att läsa just nu så läser jag klass 7b dom är as bra det är 7 böcker och ganska lätt lästa men dom är ändå jätte bra^^<33 men innan jag började läsa klass 7b så läste jag tillsammans och det är 3 böcker och dom är inte så lätt lästa men dom är bra som f *n så läs dom

 

ses!//kram E:)<33333

 

  sööööt som F*N^^:)<333333333333

Av elviso - 27 april 2011 22:31

Villsen och sviken!!

 

Jag sitter på en sten långt ute till havs.

Jag sitter där och känner salta varma,

Tårar rinna ner för mina kinder!

Var är jag vvar är alla andra dom som,

Nys var här ?!Dom är som bort blåst med vinden.

Jag hör skratt i från en ö inte så fasligt långt där,

I från!Det är int vänliga skratt det är rettfulla!

Jag känner tårarna rinna ner mer och mer och,

Jag känner mig svag och liten fy fan vad jag är sviken,

Svicken va er ni är så många fler.Fler en jag trodde!!:(


    //kram E<333

 

Av elviso - 27 april 2011 22:00

Tja tja!!<33

Har tyvär inte haft tid att blogga men jag lovar ni har inte missat något förutom att jag och ida har haft as kul och att jag har gått och blivit dökär så ni har alltså inte misat något(host host^^) men aja idag har man fyllt 13 år så nu är man stor tjej så ja men hade tränig i dag så dom firade mig igår men men tränigen går ju såklart före:) mem men nu ska jag fortsätta läsa andras bloggar //kram E:)(L)

 

 

  så glad blir man som tonåring (host);)<3333

Av elviso - 22 april 2011 14:02

TJA TJA!!:)

Nu har jag städat och det blev super bra;)

men aja vad ska man skriva mer då jo jag har också gjort lite ändringar på bloggen så att den skulle bli snygare men nu ska jag nog ta och spela lite gitarr sen blire vell att man skriver lite dikter,  jag skulle ju kunna lägga upp en dikt har på bloggen om ni vill??:)

kommer nog att blogga mer idag för jag har så jävla tråkigt så vi hörs sen//kram E:)

 

 

   :)(L)

 

 

Av elviso - 22 april 2011 12:31

   TJA TJA!!

Sitter och slöar framför datorn,för att jag är as förskyld-.- aja men nu ska jag typ ta och städa lite sen så blire datorn igen:)(L)(L)

 

bloggar mer sen!:) //kram E(L)

 



   :)(L)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards