elviso

Alla inlägg under november 2011

Av elviso - 3 november 2011 21:09

Vet inte varför jag skrev så där på rubriken men aja!!:P

Jag är som jag tror att ni fattar ganska glad idag och varför vet jag inte men men sånt är livet  idag så har jag bakat med min bror och vi två har haft en liten mys dag, jag vet inte hur men vi bråkade inte ens

men sen så for jag på tränig:D<3 men nu kommer jag inte på nå mer att skriva om:P<3 så bye:D<333


  

Älskar er sötnosar:D<333


Bye//Elvira:D<3<3

Av elviso - 2 november 2011 09:37

Igår så va jag med johanna och jesper sen så for jag på träning(simmnig) sen så skyndade man sig att ducha och sminka sig,sen så gick man med farmor till hockeyn (från badhuset) och modo vann med 4-2 mot timrå bra jobbat modo:P<33 Idag så ska jag vara med johanna och jesper och vi ska vara hos johanna tror jag men aja:D

men nu ska jag äta frukost så bye bye sötnosar:D<3<3<3


  

gud vad ful jag är:P men aja nån blir ju alltid glad av att se en fuling:P<3<3<3<3  kram//Elvira:D<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards