elviso

Alla inlägg under april 2012

Av elviso - 28 april 2012 00:17

Tjenare nu så e man 14 år:D:D dagen var perfeckt jag va med min älskling och vi gick upp t kempekullen och tittade på solen,domsjö och ö-viks stad:D det var as mysigt ja oliver var det där en av 10 bästa?;) men aja nu håller lilla jag på att somna:P


  

den fick jag av älskligen tack tack just det jag fick en bilpåse oxå;) tackar tackar:*




  


Älskling du lyser upp min värld du gör den perfeckt tack för en underbar födelsedag älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!! (tog den bilden idag på kämpekullen)


bye bye elvira<3

Av elviso - 28 april 2012 00:17

Tjenare nu så e man 14 år:D:D dagen var perfeckt jag va med min älskling och vi gick upp t kempekullen och tittade på solen,domsjö och ö-viks stad:D det var as mysigt ja oliver var det där en av 10 bästa?;) men aja nu håller lilla jag på att somna:P


  

den fick jag av älskligen tack tack just det jag fick en bilpåse oxå;) tackar tackar:*




  


Älskling du lyser upp min värld du gör den perfeckt tack för en underbar födelsedag älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!! (tog den bilden idag på kämpekullen)


bye bye elvira<3

Ovido - Quiz & Flashcards