elviso

Alla inlägg under januari 2012

Av elviso - 12 januari 2012 20:49

Idag äre den 12 januari och idag vare en månad sen jag blev tillsammans med den sötaste killen i världen!!! Oliver du är mitt allt och jag älskar dig as mycke!! jag saknar dig bara du är borta nån minut!! Oliver jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig det går inte ens att förklara med ord!!!  jag bilr alltid glad när jag ser dig för oliver du betyder allt för mig du kommer aldrig fatta hur mycket jag älskar dig!!!!

Det är alltid svårt att veta hur man ska vara men med dig vågar jag vara mig själv och jag känner mig så trygg när du lägger armen om mig och när jag tar din hand så vill jag igentligen aldrig släppa!! jag vet att jag har sagt dom här 3 orden 10000 gånger men du kommer få höra dom fler gånger för oliver JAG ÄLSKAR DIG!!!  


  

 du är mitt allt!!!!  



hehe det blev ett inlägg om oliver men han är värd det!!!!


                                                  


           kram//Elvira:D


Av elviso - 10 januari 2012 23:37

Idag så vare skola villket jag inte va så sugen på men jag hade ju en bra andlednig till att kliva upp och gå t skolan för jag fick äntligen träffa min sötnos som jag inte hade träffa på hur länge som helst. det värsta som hände idag va att jag skulle t tandläkaren och jag är jätte rädd för tandläkaren men det gick bra *stolt* just nu så håller jag på att sommna men aja jag klippte mig i torsdag tro jag men aja jag ska lägga upp en bild men man ser typ bara luggen men jag har ju lika långt annars typ men aja nu sommnar jag snart så go natt snyggingar:D


  

hahahahahahhahahahaha!!! så ful men aja!!!:P 

  

hahahhahahahahahahahahahahah!!! fy fan va ful jag är!!!:D

  

hahahahahahaha jag ser ju jätte smart ut!!!!!!!:D

 

                                                  

                    bye//Elvira:D

Av elviso - 8 januari 2012 22:46

Dom flesta var söta och så när dom va yngre ja kolla på bilerna så ser ni hur jag så ut för några år sen:P


  

hahahahahahahahaha ja jag var ful redan när jag var yngre!!!

 

 

fjortis varnig!!!!:P

 

  

hahahaha trött och ful!!!!


 

hahahahaha fy fan va ful jag var (och är)!!!!!!!


över målad:alexander:)


 

hahahahahaha dör fy fan vad ful jag va (och är)!!!!

 

över målad: mormor!!:D

 

hahahahahahahahahahahahaha ful elr vad!!!!!!


över målad:lina:)



hahaha orkade inte blogga men då kom jag på att jag kan lägga upp massa bilder på när jag var yngre!!! men aja!:D

                                          kram//Elvira:D

Av elviso - 6 januari 2012 02:07

Det blir ett kort inlägg nu men aja nu sitter jag o se på jvm final mellan svergie o ryssland:D


 heja svergie!!!!    

men aja nu måste jag kolla det blev jävligt spännande!!!   




    


jag vill ha!!!!            oliver om du ser/läser det här MOBBA MIG INTE!!!!!   

puss påre raggar bilen 


bye/Elvira  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards