elviso

Alla inlägg under juli 2012

Av elviso - 22 juli 2012 16:07

hej, tänkte köra en liten frågestund här på bloggen så det är bara att fråga på o för att kunna fråga så kommenternar ni det här inlägget med eran fråga och får jag över 10 fråger så blir det en video blogg:) så fråga på om allt mellan himmel o jord jag lovar att svara ärligt och ni får gärna komma med ideer om vad jag ska skriva om elr om jag ska gör mer video bloggar o isf vad ska dom handla om ska det vara sminkvideo elr något annat?:)

puss //Elvira  

Av elviso - 15 juli 2012 14:29

Just nu e jag i stan me mamma o pappa;)

Av elviso - 14 juli 2012 00:01

Tänkte bara slägga in ett litet kort inlägg:) just nu så ligger jag på soffan och spelar på mobilen med älsklings koffta en vit topp från gina för 99:- tror jag, ett par gråa shorts från gina för egentligen 149:- men jag köpte dom på rea för 74:- tror jag, jag har oxå ett par av världens finaste och skönaste tjocksockar som jag har fått av älsklings mormor:) men nu har jag inge mer att skriva tro jag jo just de älskling kan inte du vara gullig o kommentera så att jag vet om du läser elr inte;)
Puss<3

Av elviso - 13 juli 2012 19:58

Idag har det vell inte hänt så mycke, jag deppar typ söder för älskling är i Malta och där kommer han vara i 2 veckor, men iaf så för han från Stockholm t Malta i går och jag skäms lite men jag låg typ och grät hela jävla dan men aja så gåre om man älskar någon så mycke som jag älskar oliver men orkar inte blogga mer så, puss<3

Av elviso - 9 juli 2012 13:57

Ja jag skulle ju klippa mig idag men inte fan har jag gjort det heller för Åsa min frisör fick en inflammation i fingret och sitter på vårdcentralen!! hoppas du blir bättre Åsa men jag kanske får klippa mig senare i veckan men på onsdag så vägrar jag för då ska jag vara med älskling men iaf så kom Julia in till stan så då gick vi tsm en stund och jag köpte en tröja och ett par shorts (kommer upp bilder sen) men nu sitter jag på bussen hem och när jag kommer hem så ska jag träna ett långt och jobbigt pass:) men jag måste bara säga att jag älskar bloggplatsens mobil appp för då kan jag blogga smidigt och enkelt var jag än är stort plus:) men aja nu har jag inte så mycke att säga på puss<3

Johanna Emma och Julia i fredags;)

Ovido - Quiz & Flashcards