elviso

Alla inlägg under februari 2012

Av elviso - 27 februari 2012 01:25


Fan va dåligt de blev men aja jag gö ett bättre imorrn:P bye:D
 

Av elviso - 24 februari 2012 04:38

Hej förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har glömt bort elr så har jag inte hunnit men nu så har jag tid för jag kan inte sova varför vet jag int men aja:P det har inte hänt så mycke nytt tro jag men aja jag och min älsklig oliver ha varit tsm över 2 månader om ni ville veta;) asså jag tror aldrig att jag har varit så här kär... :D  älskar dig min raggar bil;P<33 men aja något annat kulit som har hänt... hm.. nä inte vad jag vet men aja det kan ju inte alltid hända massa saker just nu så tar jag dagen som den kommer för jag tycker att det e skönast så varför vet jag inte men aja:P eh i går så va jag varit hemma det va jag onsdags också för jag har haft 39,3 graders feber men jag har varit feber fri sen i går vid 11 så jag karnske får gå t skolan idag för vi  ska ha massa förhör/redovisnigar osv men aja jag hoppas att jag få gå t skolan för jag saknar alla jätte mycke:( men aja älsklingen e typ frisk nu också tro jag han har oxå legat me feber villket även min lilla kattunge Emma har och gör men aja jag tyck synd om dig gumman:( men du får smsa me mig så karnske de bli lite bättre:D<3 oj vad mycke jag skriver men så blire när man inte har bloggat på ett tag men aja det e bara lite kul för jag brukar aldrig skriva så här mycke.. ;p Just de  mamma va på bokrean och hon kom hem med 2 böker t mig en som heter elsas värld och en bok om gitarr acord tack mamma:D<3men nu ska jag träna litte på spanskan sen så ska jag vell förhoppnigsvis göra mig klar inför skolan:D


  


bye göll ungar:D<3 vi hörs snart;) 

Av elviso - 4 februari 2012 08:59

Åå jag e as trött men aja nu snart ska jag t nordmaling och tävla...

Kul att man e sist idag och imorrn men alla måste smsa!!:D men det får bli ett kort inlägg för nu måste jag gå och packa, jag far om ungefär 40 min tro jag så bye!!!:D<33


  


bye bye!!<33

Ovido - Quiz & Flashcards