elviso

Alla inlägg under oktober 2012

Av elviso - 24 oktober 2012 01:52

Det finns några saker som jag inte förstår hur kan man vara så beroende av en annan människa? hur kan en annan människa få en att helst springa till skolan så fort man kan bara för den människan är där? Hur kan en annan människa göra så att man har hopplösa sömnlösa nätter? Jag funderar varje dag på dom här frågorna och jag tror faktiskt att jag börjar komma närmre ett svar, jag tror att svaret är kärlek!! Kärleken som jag har för min oliver gör så att jag är helt beroende av honom, den gör så att jag vill springa till skolan så fort jag vet att han är där, och jag har sömnlösa nätter som exempel nu i natt!<3

Av elviso - 24 oktober 2012 01:41

Du är det finaste jag har älskling!! Vad skulle jag göra utan dig! Jag klarar inte av en dag utan att få krypa upp i din famn och känna dina armar runt mig, just när jag sitter där i din famn och med dina armar runt mig så känner jag mig trygg och alldeles varm inombords! Jag får fan fortfarand fjärilar i magen när jag ser dig det pirrar fortfarande i magen när jag ser ditt namn på mobilen när jag för sms elr när det ringer!! Jag älskar dig nu och för alltid min underbara kärlek!!:**<3

Ovido - Quiz & Flashcards