elviso

Alla inlägg under december 2011

Av elviso - 31 december 2011 21:44

Idag äre nyårsafton och man ha ätit gött och nu siter jag och myser med familjen x)

men på måndag kommer älsklingen hen tro jag:D jag läntar jätte mycke efter honom!!!:(

men aja vad ska jag skriva... :P jag låg vaken till 5 i natt haha varför vet jag inte men jag tror att det var för att jag saknade oliver så mycket vilket jag fortfarande gör..!!!

men nu orka jag inte blogga mer så bye:P


  

hahahahahahahaha as gammal bild men jag bjuder på en osminkad jag:P

hahahahaha kan fan inte sluta garva komentera bilden ;) bye//Elvira:P

Av elviso - 27 december 2011 20:17

Det blir ett kort inlägg idag för jag gråter hela tiden så jag orkar inte blogga men varför jag gråter är för att oliver e i findland (han for i dag!!) och jag saknar han så jävla mycke han ska va borta i en vecka och jag kan inte sluta tänka på han så det blir en jobbig vecka (för er som inte vet så e jag tillsammans med oliver helèn) men nu orkar jag inte blogga mer!!!

 

I miss u baby!!!:´(<333333 bye//Elvira<3  

Av elviso - 16 december 2011 22:20

Idag så vare skola och jag bröt ihop idag men det är för att jag är så jävla less på att alla bara ger mig blickar och säger att jag är en hora och en player men det är mitt liv och inte erat så låt mig vara snälla jag orkar snart inte mer!!! jag vågar knappt vara mig själv och jag kommer ju aldrig att våga ha en magtröja eller något sånt efter det här för att jag har blivit kallad hora förut av samma person och jag vet att det var du (säger inget namn för att du vet själv vad du har sagt och inte sagt!!!)  och det är inte okej och du klagar på att ingen vill vara din vän och att alla är så taskiga mot dig men om du skulle börja tänka på vad du gör/har gjort så tror jag att även du skulle fatta varför!!!!!!!


men aja jag ville bara skriva av mig lite, men sen så for typ hela skolan in till stan där vi dansade på torget med en massa andra ungdomar och sen så gick man på stan med bästa emma, snygg julia, bus maja, malmros, calle, my och min egna lilla sötnos!! tack för en underbar dag gullungar!!!<333 men sen när man kom hem så åt man och sen så kolla hla familjen på svenska hjältar och fan va jag grina för det var så jävla fint allt som dom hade gjort!! men just nu så smsar man med sötnosen oliver<33333

men nu ska jag göra lite so!:)<333


 

men aja bye bye//Elvira:) 

Av elviso - 16 december 2011 11:03

HAHA kort inlägg från spanskan hehe vi sitter vid datorn och speler spel elr dom andra i alla fall haha kul liv jag har... men aja nu kommer lina(spanska läraren):P så bye//Elvira:P<33

Av elviso - 15 december 2011 21:41

   Idag vare skola som vanligt sen så for man på träning och nu sitter jag och smsar med min sötnos!!:D<333 asså jag vet inte vad jag ska skriva om men aja det får bli ett lite konstigt inlägg:P


asså oliver betyder jätte mycket för mig och jag hade inga känslor kvar för jesper det är vell klart att man säger ja till den man gillar när man är singel är jag en hora bara för att jag råkar gilla någon annan  nä för om man är en hora så säljer man sex och det gör fan inte jag jag är tillsammans med killen som jag gillar och så är det bara!! Och om ni tycker att jag är en hora säg det till mig istället för att sprida rykten om mig för det är fan inte okej fatta att jag gillar oliver och det står jag fan för!!!


tack alla ni som står på min sida jag älskar er!!<333

 
oliver du betyder jätte mycket bara så att du vet det!!!!<333bye//Elvira<33

Av elviso - 13 december 2011 20:59

Idag så vare skola som vanligt eller det var lucia så vi skulle vara i skolan 20 över 8 men igentligen så började 10 i 9 men aja det gick ju bra ändå för jag satt brevid sötnosen   men sen så var det vanliga lektioner och så:)

men när man kom hem så kastade man i sig maten och skyndade sig att packa så att men kunde ligga på soffan en stund innan tränigen för min tränare ba asså det vore ju bra om du kunde ligga på rygg ungefär en timme innan tränigen så det va bara att göra som tränarn sa men inte fan hjälpte det heller jag fick ju fan kliva upp endå!! jävla rygg jävel!!!

men just nu smsar jag med sötnosen och håller på att frysa ihjäl!:P<333


  haha tack för värmen sötnos:P<333 kram//Elvira:P<33

Av elviso - 12 december 2011 22:27

Idag så har man varit i skolan-.-´ men aja vid 1 så gick jag till sjukgymmnasten sen så gick man tillbaks till skolan och hade bild sen så slutade vi och då blev man ju jätte glad:)<3 sen så smsade man med oliver och va med idispidis och therese:P<3 sen så for man hem och åt o sen så for man på gårn med tjejorna:)<3 men annars så har jag inte gjort så mycke:D just de jag är inte singel längre;P<3 men orka inte blogga mer nu så bye bye!!:D<33

 

  

12-12-2011 sötnos!!<33 bye//Elvira:D<3

Ovido - Quiz & Flashcards