elviso

Alla inlägg under oktober 2011

Av elviso - 28 oktober 2011 21:24

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft ganska mycket att göra:)<3


Men det har inte hänt så mycket..:)<33

Mår inte så bra just nu för jag är typ jätte ledsen..

men jag försöker att vara glad:/<33

men jag ska inte tråka ut er med mina problem...<33

Så jag skriver något kulligt..hm..:)<3

jag håller på med en ny låt och den blir ganska bra:D*stolt*

Linnea hjälper också till;)<333

Men jag funderar på att lägga upp en ny dikt men jag vet inte... ni får välja:)<33

hm.. vad ska jag skriva mer om..;

ska på läger (simmläger) imorrn:D


men årkar inte blogga mer bloggar i morrn:)<3


  

Just nu så låter jag tårarna bara rinna<333


//Elvira<3

Av elviso - 9 oktober 2011 19:37

Shuuuue  , just nu sitter jag i min soffa och har precis gjort den där headern  som elvira har nu , den blev inte så avanserad med ska göra en ny för den fösta blev det nått fel med men aja älskar dej elvira !  <3 ,  





GÄSTINLÄGG FRÅN : BELLA    <----- Tryck på  namnet och du kommer till något magiskt  ;) <3 aja pusshey ! 



Bild på mej -->    KRAAAM! 

Av elviso - 4 oktober 2011 06:42

Just nu så sitter jag i sängen och bloggar sen så ska man vell ta och gö iårnig sig inför skolan-.-´men men vi har musik idag så det är fett chill men vi går till halv 4 och de örk jag inte!!-.- men nu ska vi vara posetiva! i skolan får man bra utbildnig o.s.v men man ska ju årka sitta ooch lysna också x)))<3333

Men nu ska jag gå och gö iårnig mig så vi ses!!:)<33


  hehe f*n va ful jag är!!!:((<33333 //elviso<33

Ovido - Quiz & Flashcards