elviso

Alla inlägg den 29 september 2011

Av elviso - 29 september 2011 20:10

Det var ett tag sen jag blogga men i lördags tror jag att det var så var jag ute och sprang sen så igår var man med brudarna på tjejkvällen,och idag hade vi matte prov och glosförhör(engelska) matte porvet gick vell hyfsat bra men glosförhöret gick super bra för jag hade alla rätt:D glad som f*n:D<33 Men nu sitter man och chattar med bästa bella,hon ska göra en header till mig så den lär jju komma upp snart:)<33ska lägga upp massa bilder idag tror jag hehe:)<33 men ja nu tror jag att jaag ska städa och packa för imorron efter skolan så drar jag till sundsvall på simmtävling så bay bay:)<33

 

  

Tjejkvällen med ida och miranda!!:D<33 

Chokladboll på UH (Y)<33

     Fula jag:/<33   idispidis:)<33   Jag när jag var ute och sprang:)<33

/elviso:D<333

Ovido - Quiz & Flashcards