elviso

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

äntligen så ska jag blogga!!;)

Av elviso - 6 juni 2012 08:09

Hej alla svenskar och hola alla spanjorer och tvilingarna häggstöm;)


jo varför jag inte bloggade i måndags var för att först så va jag i skolan och sen när jag kom hem så skyndade jag mig att äta och sen så tog jag bussen till tränigen och efter tränigen så vare tränarmöte viket jag for på eftersom att jag nu är tränare och ska börja tränna små grupperna till hösten:) men iaf så när jag kom hem så åt jag ite snabbt och sen så började jag jag plugga på so:n och efter en stund så ringde älsklingen och så snackade vi en stund sen var jag så jävla trött så att jag somnade och igår så vare vanlig skola, och vi hade so-prov villket jag tror gick ganska bra, vi slutar 20 över 3 på tisdagar men jag linnea och my var kvar till halv 5 och gorde klart lite på slöjden och sen så kom mamma och hämtade mig. när vi kom hem så åt jag och sen packade jag tränigs väskan sen så for jag på tränig och när jag kom dit så hade jag packat ner två under delar på bikinin istället för en under del och en över del men som tur var så hade emmy en baddräkt som jag fick låna:D det roliga är att jag oxå glömde handduken i måndags... duktig tjej här asså:) men idag så är vi ju lediga och då blire att va med älsklingen och sakna mina underbart knäppa tjejer som är i spanien. men johanna jag bloggar mer ikväll så att du kan få veta vad som händer  idag;)


 

haha jag bjud på den bilden men puss på er alla och ha en underbar national dag och en underbar LEDIG DAG FRÅN SKOLAN;D

kram//Elvira  

 
 
Ingen bild

Johanniii :D

6 juni 2012 17:34

Grattis tränarn!! :D Saknar dig jättemycket... :'( Jag har inte kunnat vara inne å läst förän nu för jag har inte kunnat ha datorn, men du får skriva så mycket du kan så jag ska läsa det :D Vi har sooooolat idag i Marbella, det var skitskönt!! Snart ska vi gå till poolen och bada innan vi åker in till sta, häääärligt! Puss påre och ha det jättebra! Älskar dig!! :*<3333333

elviso

6 juni 2012 21:55

tackar tackar:D saknar dig jättemycke osså!!!!:`(
haha då ere ju lungt;) men åå gud vad skönt hoppas att ni har det jätte gött där nu och så hörs vi snart igen älskar dig vännen:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviso - 25 juni 2013 23:13

Hej på er alla! Den här dagen har varit awesome! Den började med en spring tur på morgonen. Sedan blev det lunch och en tur till stranden med lillebror. Vid halv två så åkte jag och mamma till gullänget kyrka för att lyssna på älsklingen som skulle...

Av elviso - 25 juni 2013 11:01

Hej på er, tänkte bra berätta vad som händer idag. Nu på morgonen så har jag varit och sprungit, sen så ska jag åka och bada med lillebror. Ikväll så far jag och tränar på Friskis och svettis med farmor. Men vi hörs sen och då kommer bilderna oxå!?...

Av elviso - 24 juni 2013 23:04


Halloj, den här dagen har varit väldigt slapp började med sov morgon till halv. Sen så blev det mysig frukost framför the tv och Skype med älsklingen. Sms:ade sedan Emma och Julia o kollade om dom ville me på stan villket dom ville. Så jag fixade mig...

Av elviso - 9 maj 2013 12:51

Hej på er allihop! Det var längesen jag skrev nu, hoppas ni har haft det bra. Jag tänkte bara slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever! Vi hörs snart!?...

Av elviso - 7 januari 2013 21:54

Ja som rubriken säger nu kör vi, skola imorrn första lektionen är engelska var tog lovet vägen? Jag har haft en underbar sista dag på lovet med älskling vi har bara legat inne på sägen o myst, tittat på film o pratat så vi har alltså bara haft en und...

Ovido - Quiz & Flashcards