elviso

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av elviso - 24 juni 2013 23:04

Halloj, den här dagen har varit väldigt slapp började med sov morgon till halv. Sen så blev det mysig frukost framför the tv och Skype med älsklingen. Sms:ade sedan Emma och Julia o kollade om dom ville me på stan villket dom ville. Så jag fixade mig lite snabbt och tog epan till Emma o hämtade upp Julia eftersom att hon inte hade någon hjälm så kunde hon inte åka moppe med Emma. Väl inne i stan så mötte vi upp linda o gick runt där en stund. Det blev lite inköp (bilder kommer upp i imorrn). Sen gick vi på UH och fikade och när vi var klar så skjutsade jag hem Julia och hämtade upp älsklingen på vägen hem. Sedan så hade vi en mysig kväll med promenad och gungande i en lekpark i närheten. Kvällen var bara perfekt!

Bilden är dock inte från i kväll men jag tycker att vi är så snygga så var bara tvungen! Ska sova nu så go natt på er alla!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards