elviso

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av elviso - 12 mars 2012 20:14

Idag så vare skola osv orkar int skriva om vad som hände på skolan. Men efter  skolan så va jag älsklingen t typ 6 tro jag:)



3 underbara månader med dig älskling du är den underbaraste killen som jag någonsin träffat du är så sjukt snäll,söt,snygg ja helt jävla underbar det går inte att beskriva hur jävla mycke jag älskar dig!!! från första gången jag såg dig visste jag att jag va  kär och jag trodde aldrig att det skulle bli du och jag men jag hade fel som tur va,du gör mig lycklig och jag älskar dig så jävla mycke du betyder allt älsklig. jag saknar dig när du inte är här hos mig... jag känner mig trygg när jag är i närheten av dig jag vet inte vad jag ska skriva för det går verkligen inte att beskriva med ord hur jävla mycke jag älskar dig. men jag kan ju alltid säga att jag älskar dig och jag menar det var ända gång!!!!

 

älskar dig oliver helén du är fan mitt allt:*

 

  

puss och hej leverpastej;)// oliver´s tjej:*

Ovido - Quiz & Flashcards