elviso

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av elviso - 26 mars 2012 21:34

Idag har det inte hänt så mycke det var skola och sen så vare tränig:)

I helgen så har jag varit med mina knäppa kompisar och min "normala" kille skoja dom är underbara allihop älskar er bus ungar!!!

så  jag va med emma, emma, johanna och oliver på fredag efter skolan och på lördag sen på söndag så var jag med oliver:D


några bilder från helgen!!!


   

Johanna är ju en liten tjuv fotograf så ja det blev ju några såna här bilder oxå;)

Emma Ögren Häggström och älskligen så fina mina sötnosar e där då!!!:D


     

Emma Kattungen Ingeson,Emma Ögren Häggström och lilla jag:P 

söt johanna:)          (johanna det blev ju en jätte fin bild på dig:D<3)

  

Mammi och min lillebror va i sundsvall i helgen och då hadde dom den här mysiga saken med sig hem till mig:D tack mamma!!!!:D<3

(den är marinblå och ser nästan svart ut)


men nu ska jag sova e as trött så god natt sötnosar:D<333


bye//Elvira:*<3

Ovido - Quiz & Flashcards