elviso

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Tjaba tjena latmaskar;)<3

Av elviso - 6 mars 2012 20:45

Fy fan jag hatar lov för då tränar vi mer än vanligt!! jag har träna 4 pass på två dagar och då har det sett ut så här:

måndag:10.00-11.00 fys på friskis och svettis (sen så gick jag på stan och kom hem 15.45 jag var i stan igen kl 16.15) 16.30-17.30 simmtränig med ronja(hon e elit simmare villket betyder att hon är grymt bra och jag tror att hon har varit med i sm men jag vet inte riktigt)

tisdag:9.00-10.30 simmtränig (ben serie = ben träning)

17.30-19.00 simmtränig (sprit och destans, sprint= korta snabba typ en längt max elr fart 3 av 4, destans=långa "sega" typ 16 länger

fart 2 av 4)


och jag har tränig imorrn kl 9.00-10.30 sen så ska man va med älskligen och det e as skönt i morrn för det e bara en tränig men på trosdag så är det tränig 10.00-11.00 på friskis och svettis(fys) sen äre tränig 16.30-18.30 simmtränig sen e vi ledig på fredag och lördag och sen äre tränig på söndag 10.00-11.30 tror jag och 16.00-17.30 och båda e simmtränig kul vecka va men nu orkar jag inte blogga mer har så jävla ont i kroppen fan jag hatar tränigsvärk:(


   


kramen//Elvira   

 
 
Ingen bild

Johanna

7 mars 2012 23:07

hääregud vad du tränar!! Ta det lite lugnt ibland också hörredu :P<33333

elviso

9 mars 2012 15:14

skulle ju gö det idag och imorrn men jag körde ju fys hemma imorse och jag ska på stan imorrn och gå ut och gå en timme och 2 pass på söndag sen så äre ju skola;)

 
Ingen bild

Lillo

5 april 2012 23:24

Hatar den där bilden. Du är så lik angelica...om du nu vet vem det är, men det gör du förmodligen. Du känner ju alla mina kompisar. spunk på dig <3

elviso

6 april 2012 08:34

hahahahahahaha japp vi har spelat fotboll tsm:;) spunk spunk:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviso - 25 juni 2013 23:13

Hej på er alla! Den här dagen har varit awesome! Den började med en spring tur på morgonen. Sedan blev det lunch och en tur till stranden med lillebror. Vid halv två så åkte jag och mamma till gullänget kyrka för att lyssna på älsklingen som skulle...

Av elviso - 25 juni 2013 11:01

Hej på er, tänkte bra berätta vad som händer idag. Nu på morgonen så har jag varit och sprungit, sen så ska jag åka och bada med lillebror. Ikväll så far jag och tränar på Friskis och svettis med farmor. Men vi hörs sen och då kommer bilderna oxå!?...

Av elviso - 24 juni 2013 23:04


Halloj, den här dagen har varit väldigt slapp började med sov morgon till halv. Sen så blev det mysig frukost framför the tv och Skype med älsklingen. Sms:ade sedan Emma och Julia o kollade om dom ville me på stan villket dom ville. Så jag fixade mig...

Av elviso - 9 maj 2013 12:51

Hej på er allihop! Det var längesen jag skrev nu, hoppas ni har haft det bra. Jag tänkte bara slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever! Vi hörs snart!?...

Av elviso - 7 januari 2013 21:54

Ja som rubriken säger nu kör vi, skola imorrn första lektionen är engelska var tog lovet vägen? Jag har haft en underbar sista dag på lovet med älskling vi har bara legat inne på sägen o myst, tittat på film o pratat så vi har alltså bara haft en und...

Ovido - Quiz & Flashcards